Battlefield Humala

Üldinformatsioon

MÄNGU KORRALDAB:
Tactical Airsoft

1.0.5 Airsoft Team Estonia

 

ASUKOHT:

Humala harjutusväli: 59°22′08″N 24°24′53″E, 24,4148.

 

MÄNGU KUUPÄEV:
27.11.2021

 

MÄNGU VANUSEPIIRANG:
18+ (Alla 18-aastased noored tohivad osaleda ainult koos vanematega)

 

MÄNGUMAKS ON:
Eelregistreerimisega hind: 15 eurot.

Ilma eelregistreerimiseta hind: 20 eurot.

Eelregistreerimine toimub kuni 25.11.2021

MÄNG ON LÄBI

Ajakava

9:00 Kogunemine ja registreerimine/maksmine (parkla sisenemisel)
09.30 Crono relvadele (veendu, et sinu relv vastab reeglitele, kontrolli saab teha kohapelat)
10:00 Briifing ja ettevalmistused
10:30 Mängijad on positsioonidel. Mängu algus
15:00 Mängu lõpp ja rivistus

Mängu sisu

TEGEVUS JA REEGLID MÄNGIJATELE:

 

TULISTAMINE (SHOOTING):

Maastikul on lubatud üksik lasud ja automaat tule režiimid.

Pimetulistamine on KEELATUD! Mängija peab alati nägema, kuhu sihib.

Pürotehnika:

Lõhke granaadid on lubatud ( kui on tagatud tuleohutus).

Suitsu granaadid on lubatud ( kui on tagatud tuleohutus).

Granaati heitja TAG on lubatud ( kui on tagatud tuleohutus).

Relvastud:

Püstolid/automaadid -1,2J piiranguteta

Automaadid 1,2-1,6J backup soovituslik, min. distants 10m, kui pole backup relva siis ainult üksiklask kui lähemal kui 10m.

Kuulipildujad ja poolautomaat snaiprid(ainult üksiklask) 1,5-2,5J backup kohustuslik, min. distants 20m (hicap salv ei ole kuulipilduja, trummelsalvega automaadid arvestame kuulipildujate kategoorjasse)

Poltlukk snaiprid -4J backup kohustuslik, minimaalne distants 30m.

 


SURNUD (DEAD):

Pihta saanud mängija kõva selge häälega karjub mitu korda: SURNUD, HIT või UBIT. Peale seda surnud mängija kasutab punast märgistust või oranž vesti KOHUSTUSLIK. Siis ta kiiresti liigub lahingu väljalt enda taastamispunktisse, et mitte segada teiste mängijate tegevust!

Surnud EI RÄÄGI!

Lõhke granaadi tabamis raadius maastikul on 5m. Kõik, kes on 10m sees, on surnud.

Kõik mängijad, kes viibivad ühes ruumis hoonestatud alal, granaadi lõhkamisel- on surnud.

 


OLUKORD:

Igal meeskonnal on olemas enda baas, mida ei tohi ükski meeskond rünnata ja ära võtta.

Mängu väljakul on kokku 6 punkti (ärkamiskohta), mida on võimalik hõivata. On vaja panna püsti lippu, vastavalt teie meeskonna värvi.

Toimub 2 raundi, iga raund kestab 2 tunnid.

Raundi vahel on kohvi/tee paus 30 min.

 


ÄRKAMISKOHT (RESPAWN):

Kokku on 6 punkti

Välja minek – 20 sekundid

Ärkamiskoht töötab siis, kui punkt on teie kontrolli all ning teie lipp on üleval.

Kui ükski lipp ei ole üleval, siis ainuke ärkamiskoht on teie baas.

Rünnak toimub siis, kui on lahing.

Kui punkt rünnatakse, siis ärkamiskoht on automaatselt kinni ja ei toimi.

Need inimesed, kes juba viibivad oma 20 sekundid ärkamiskohas (mida rünnatakse), neid ei tohi lasta. Vastane peab aru saama, et 20 sekundi pärast ärkaja on uuesti mängus. Sel juhul surnud võivad: 1) oodata oma 20 sekundid ja siis jätkata mängu rünnaku punktist. Kui ta uuesti sai surma, peab ta liikuma teisele ärkamiskohale (või baasile). 2)surnud võib kohe rünnaku algul liikuda oma teisele ärkamiskohale (või baasile), viibida seal 20 sekundid, ning jätkata mängu.

 


PUNKTID:

Mängul on 2 raundi. Iga raund kestab 2 tundi. Kui 2 tundi on läbi, toimub HELI SIGNAAL. Kõik peavad lõpetada mängu ja liiguma sinise baasile. Korraldaja kontrollib, mis värvi lippud Lon üleval SELLEL HETKE- iga lippu eest saab +300 p.

Mängu ajal on BOONUS punktid (sinised ja punased klotsid). Sinised korjavad sinised klotsid ja kollased- punased klotsid. Klotsid peab mängu ajal (enne heli signaali) tuua oma baasile. Iga klots annab oma meeskonnale +100p. Klotsi saab tuua baasile ainul ELUS mängija. Juhul, kui saite surma, aga klots on teie käes, peate seda jätta samas kohas, kus te pihta saite. Teise meeskonna klotsid puuduta/peita/visata on KEELATUD! Kui kohtunik tuvastab rikkumist, saab rikkumismeeskond -200p.

Toodud punktid, kahe raundi eest, toob ühele meeskonale võit.

 


AMETIKOHAD (saab valida)

Meedik: Peab olema embleem „punane rist“ ja vastavalt meeskonnale teipp. Meedik võib päästa oma meeskonna mängijaid. Kui mängijal on kiiver, siis ärkamine 5 sek. Kui mängijal ei ole kiivrit, siis ärkamine 10 sek. Meedikute arv on piiratud. 2 kompanii peale 12 meedikud 6 ühes 6 teises.

Snaiper: Peab olema poltlukk relv, raadiojaam ja vastavalt meeskonnale teipp. Snaiper võib, ühe raundi ajal, püsti panna 2 enda isikliku ärkamiskohta. Selleks ta peab ümber puu panna 1m kõrgusel linti vastavalt enda meeskonna värvi. Kui vastased leiavad seda, tohivad likvideerida.

Laskur kompanii ülem: 1 mängija sinises meeskonas ja 1 mängija kollases meeskonnas. Kes juhib terve kompanid ja jägab ülesanned meeskonade vahel.

Laskur jaoülem: võib valida siis, kui on oma meeskond. Juhib enda meeskonda ja täidab kompanii ülema käsud.

Laskur: kõik soovijad

Kuulipilduja: peab olema kuulipilduja relv

Granaadiheitja: peab olema granaadiheitja relv

 

Millises meeskonnas mängida (sinine või kollane) valitakse kohapeal


SAGEDUSED:

433.050 SINISED Üldine kanal

433.100 KOLLASED Üldine kanal

GM 433.250 Üldine kanal


MUU

Mängus tohib kasutada ainut BIO KUULID.

Kaitseprillid on KOHUSTUSLIKUD.

Ala omanikuga on kõik kooskõlastatud. Omaniku palve on PUHAS ALA peale mängu.

Kõik PRÜGI, mis tekkib peale teid, on vaja iseseisvalt VÕTTA KAASA! Korraldaja autojuures leiate lisa prügikotti.

Autota tulijatele- relva kanta VARJATULT. Alles mängu kohas, võtta relv välja.

Mängu ajal pakume 5L vett ning kuumad joogid kohv ja tee.

Mängumaks: eelregistreerijatel- 15 eurot, ilma eelregistreerimata 20 eurot.

 

Küsimuste korral vastan meeldivalt:

FACEBOOK messenger +372 5079 580, Ignar  (TacticalAirsoft), (1.0.5 Squad Airsoft )