EST|WAR4

Operatsioon: Back To Nnillat

Üldinformatsioon

“EST|WAR 4” mäng on apoliitiline. Kõik nimed, tegevused ja olukorrad on väljamõeldud.

“EST|WAR4” on loodud sõpradele, et lõõgastuda ja reaalsusest põgeneda.


MÄNGU KORRALDAB:
Tactical Airsoft

 

ASUKOHT:

Humala, 76707 Harju County  59°22’05.7″N 24°24’42.8″E

 

MÄNGU KUUPÄEV:

27.07.2024

 

MÄNGU VANUSEPIIRANG:


RIIETUS:

Võitleja, palun pane tähele, et meeskonnad eristatakse vormi värvi järgi.  Jälgi seda hoolikalt! See aitab sul valida õige meeskonna.


REGISTREERIMINE:

25.- on kellel on olemas ESTWAR embleem

35.- on kellel ei ole embleemi, sedda väljastatakse koha peal

REGULEERIMINE:

Relvade kohapealne reguleerimine ei toimu. Palun veendu, et sinu relv vastab reeglitele enne mängu algust. Vajadusel võib kohtunik mängu ajal kontrollida sinu relva vastavust reeglitele.


Ajakava

9:00-10:00 Kogunemine/registreerimine
10:00-11:00 Briff/põhipunktid ja küsimused korraldajale/vajalikku varustuse väljaandmine
11:00 START
16:00 MÄNGU LÕPP

Mängu sisu

LEGEND

Päevad linnas möödusid rahulikult, samal ajal kui mõlema poole luureagendid olid hõivatud informatsiooni kogumisega. Nad avastasid, et linnas oli rajatud tehas, kus toodeti droone ja rakette.

Mõlemad pooled otsustasid alustada otsinguoperatsiooni Nnillati linnas, et tuvastada droonide ja rakettide asukoht ning nende kasutamise eesmärgid. Nad seadsid endale eesmärgiks vastase hävitamise.

Mõlema poole luureosakonnad omasid samu teadmisi tegevuste asukoha kohta, mis tähendas, et mõlemad pooled olid võrdselt informeeritud. Kiiremini varustuse tuvastamise ja hõivamise korral saavutaks üks pool konfliktis ülekaalu.

MEESKONNAD

MEESKOND HUNTER 19/25
0%
MEESKOND SPECTER 15/25
0%

MÄNGUL PÕHI TEGEVUSED

OPERATISOONI EESMÄRK

RAKETID

Tehases otsida ülese raketid ning lasta neid õhkus õiges kohas. Raketi paigad on kaardil märgistatud väriviga sinine, kolane ja valge. Raketid on märgistatud vastavalt värviga.

Kokku on 20 raketti tehase poolt valmsitatud ning on peidetud bunkris. Kõik 20 raketti on ettenähtud 2 meeskonna jaoks.

Rakettid tohib lasta õhku kui meeskonnal on oma vahel side. Mis see tähendab üks liige on sideradar punktis ja teine on raketi süsteemi juures tesotavad ühendus ja peale seda võivad aktiveerida raketti.

Rakette saab kanda ainult see OPERAATOR kes on registreerinud või korraldaja poolt määratud “VALGE EOD” Raketide vedu toimub spetsiaalses konteineris “väljastab koraldaja”.

Raketide aktiveerimiseks operatsioonil kasutame elektroonilist sütikud.

Iga lastud raket annab 1000 punkte.


UAV

Tehases otsida ülese UVA-d. Kokku neid on 6tk. Iga UAV on märgistatud QR koodiga. Meeskond saab kasutada oma värviga UVA vastase meeskonna UVAD ei tööta ja ei registreeru. Kuna UVA peal on ARESALPHA süteemi QRkoodid. See tähendab et igal meeskonna on ettenähtud 3tk.

UAV-d tohib lasta selle jaoks ettevalmsitatud kaardil koht. Kus NPC vastane kes paneb kirja mis meeskond lasi UVAD õhku. UAV kohta saab 1500 punkti.

UAV tohivad kanda kõik meeskonna liikmed ning õhku saatmis kõik meeskona liikemd.


LÕHKEAINE JA SÜTIKUD

Lõhkeained ja sütikud saab kanda ainult registreeritud või korraldaja poolt määratud PUNANE EOD spetsialses konteineris “väljastab koraldaja”.

Lõkeaine ja sütik toöötavad koos eraldi kasutada ei tohi ja ei saa.

Lõkeaine ja sütiku on markeeritud QR koodiga mida saab skaneerida ARESALPHA süteemiga.

Iga meeskonnale on oma värviga lõhkeiane sütikud on iga meeskonna jaoks sama.

Lõhkeaine ja sütik on vaja et hävitada sideradari punkti.

Iga hävitamine lülitab vastase pool side ja enne kui side ei ole taastatud sideradar punkti ei tohi kasutada.

Iga hävitatud sideradat punkt annab 2500 punkti.

Mõlemad meeskonnad saavad piiratud määras vajalikke varustuse otsida operatsioonil


ON KEELATUD kahjustada ja peita mängu inventari!

TEGELASED KES OPERATSIOONIL TÄIDAVAD KORRALDA POOLT KONKREETSELT TEGEVUST.

NPC on märgistatud nioon rohelise lindiga.

NPC on relvastatud ja mängivad ja segavad teostada ülesanne mõlemate meeskonnale.

NPC kirjutavad tulemused UVA kohta mis meeskond lasi UVAD õhku.

MEEDIK

 

MEEDIK -ainuke isik mängus, kellel on õigus inimesi ravida.

Igas meeskonnas peab olema vähemalt 2 meedikut.

Meedik saab korraldajalt kaardid. Iga kaardi peal on tähistatud võimalik juhtum inimesega, kes sai pihta  ja seletus kuidas meedik saab abistada.

(südameseiskus – südamemassaaž 10 korda / katastroofiline verejooks – tilguti 2 min / verejooks – žgutt / tume ingel – sa ei ole vigastatud, jätka mängu / väike haav – jalaside / väike haav – käe side / RIP – sa oled surnud / relv -5 minutit sa ei saa tulistada)

Kui mängija sai pihta, võib ta kutsuda meedikut. Meedik annab talle võimaluse tõmmata 1 kaart 8-st, mis on ümber pööratud nii pidi, et hittmängija pilti ei näeks. Mängijad peaksid käituma vastavalt väljatõmmatud kaardil olevatele juhisele.

Kui 2minuti jooksul meedik ei ole tulnud, siis pihta saanud mängija loetakse surnuks ja liigub RESPAWN-i.

Kui mängija tõmbas välja BLEEDING kaarti, siis meedik kasutab mängija isiklikku žgutti. Kui mängijal ei ole žgutti- mängija on surnud.

 

Iga meediku varustus sisaldab:

* Meediku embleem
* 4 sidet haavatute riietamiseks
* Mängukaardid 8 tükki
*Dropper 1 tükk


Meedik täiendab enda varud taastumis punktis.
Kõik mängijad, kes tulevad Respawn-i, jätavad seal meediku poolt antud sidemed. Mängijad lahkuvad taastamispunktist välja täiesti tervena.


Esimesed 4 mängijat, kes registreeruvad ennast meediku rolli, saavad korraldajatelt varustuse. Peale mängu meedikud peavad tagastada oma varustus.

Ülejäänud  soovijad mängida meediku rolli peavad ise ette valmistada endale varustust.

Kui registreerimise ajal ei ole ühtegi meediku, määratakse neid briifingul.

Kui puudub mingi element mediku varustusest näiteks Dropper võtke ühendus võimalik et meie saame teid toetada!

VALGE EOD-PIONEER

VALGE EOD-le väljastatakse KONTEINER.

Rakette võib kanda ainult konteineris, maksimaalselt kuni 2 tükki, ja need peavad olema erinevat värvi.

Ainult VALGEL EOD-l on õigus kanda KONTEINERIT.

Kui EOD on tapetud, siis ta võib kutsuda meedikut või liigub koos oma konteineriga respawn-isse.

Igas meeskonnas on 2 VALGED EOD.

EOD saab varustuse korraldajatelt.

 

VALGE EOD-pioneeri varustus:

  1. Valge EOD embleem
2. Konteiner raketi transportimiseks.

 

Pärast mängu EOD-pioneerid peavad tagastada väljaantud varustust.

Kui keegi ei registreeri ennast EOD-pioneeriks, siis määratakse neid briifingul.

PUNANE EOD-PIONEER

EOD-pioneer: Inimene, kellel on õigus mängus asju ja punkte mineerida ja demineerida.

PUNASE EOD-le väljastatakse KONTEINER. Ainult PUNASEL EOD-l on õigus kanda SPETSIALSE KONTEINERI.

Ainult kointeneris on lubatud kanda lõhkeained(punane puiduplokk) ja sütikud(punane suits).

Kui EOD on tapetud, siis ta võib kutsuda meedikut või liigub koos oma seljakottiga respawn-isse.

Igas meeskonnas on 2 PUNAST EOD.

EOD saab varustuse korraldajatelt.

 

PUNASE EOD-pioneeri varustus:

1. Punane EOD embleem
2. Konteiner lõhkeainete ja sütikute transportimiseks.

 

Pärast mängu EOD pioneerid peavad tagastada väljaantud varustust.

Kui keegi ei registreeri ennast EOD-pioneeriks, siis määratakse neid briifingul.

RELVASTUS

Püstolid/automaadid -1,2J piiranguteta

 

Automaadid 1,2-1,6J backup soovituslik, min. distants 10m

kui pole backup relva siis ainult üksiklask kui lähemal kui 10m.

Poolautomaat marksman(ainult üksiklask) 1,7-2,5J varu relv on kohustuslik, min. distants 20m

Kuulipildujad  1,7-2,5J varu relv on kohustuslik, min. distants 20m

Hicap salv ei ole kuulipilduja, trummelsalvega automaadid arvestame kuulipildujate kategoorjasse

Poltlukk snaiprid -4J varu relv on kohustuslik, minimaalne distants 30m

 

Lõhke granaadid, Suitsu granaadid, Granaati heitja TAG  on lubatud ( kui on tagatud tuleohutus).

Lõhke granaadi tabamus diameter maastikul on 2.5m. Kõik, kes on 5m sees, on surnud.

Kõik mängijad, kes viibivad ühes ruumis hoonestatud alal, granaadi lõhkamisel- on surnud.

Kui puudutate kumminoaga mängijad kehaosi- surnud.

Haavatu puhul, kui simuleerida lööki noaga kehaosi- surnud.

 

PIHTA SAANUD MÄNGIA

Esmaabi peaks olema võimalikult realistlik (!!!) Abi võib teostada ainult MEEDIK, kasutades oma abi vahendid.

Pihta saanud mängija kõva selge häälega karjub mitu korda: SURNUD/HIT/UBIT ja kutsub MEEDIKU.

Kui 2 minuti jooksul meedik ei ole tulnud, siis pihta saanud mängija loetakse surnuks ja peab ta liikuma ärkamiskohasse.

Surnud ja pihta saanud mängijatel on kohustuslik kasutada punast rätiku või oranž vesti!

Kui simuleerida lööki kumminoaga vastu nägu, kaela või torso- surnud.

Kui simuleerida lööki kabaga – surnud.

SURNUD mängija jääb PIKKALI/PÜSTI 2 minutid samas kohas. Siis liigub ta ärkamiskohasse.

Surnud EI RÄÄGI, EI SUITSETA, EI KÕNNI!
Lõhke granaadi tabamis raadius maastikul on 2.5m. Kõik, kes on 5m sees, on surnud.
Kõik mängijad, kes viibivad ühes ruumis hoonestatud alal, granaadi lõhkamisel- on surnud.

ÄRKAMISKOHT

Igal meeskonnal on kaardil kindlalt määratud üks ärkamiskoht ning neil on võimalus luua lisaks veel üks ärkamiskoht, kasutades oma meeskonna lippu. Surnud ärkavad ärkamiskohtades üles iga 15 minuti tagant.

RAADIOSIDE

Hea võitleja, valmistu operatsiooniks, programmeerides ette raadiojaamad või laenates neid oma kaasvõitlejatelt. Sidepidamine on üks olulisemaid elemente lahinguväljal, seega veendu, et see oleks korralikult ette valmistatud.

MÄNGU KAART

Operatsiooni jaoks kasutame ARESALPHA tarkvara. Palun laadi see oma telefonile alla ja registreeri end, kui sa seda veel teinud ei ole. Veendu, et sinu telefon oleks enne mängu algust täis laetud!


MUU

Mängus tohib kasutada ainult biokuule.

Kaitseprillid on kohustuslikud mängualal liikumisel.

Kõik tegevused on kooskõlastatud mänguala omanikuga. Pärast mängu on palve jätta ala puhtaks.

Kogu prügi tuleb visataprügikottidese mis asuvad parklas ning ärkamiskohas.

Autota tulijatel tuleb relv kanda varjatult. Relva võib välja võtta ainult mängu alal.

Mängu ajal pakume vett.

Kui on küsimusi, võib julgesti küsida:

Facebook Messenger: TacticalAirsoft
Telefon: +372 5079 580 (Ignar)