EST|WAR

MÄNG ON LÄBI

Üldinformatsioon

REGISTREERIMINE ON LÄBI, AITÄH KES ON ENNAST REGISTREERINUD.

EST|WAR mäng on APOLIITILINE. Kõik nimed, tegevused ja olukorrad on väljamõeldis.
EST|WAR on mäng sõprade jaoks ja reaalsusest mahalaadimiseks.


 

MÄNGU KORRALDAB:
Tactical Airsoft

 

ASUKOHT:

Silikaltsiidi 8, 11216 Tallinn: 59.369982, 24.725463.

 

MÄNGU KUUPÄEV:

 

MÄNGU VANUSEPIIRANG:
18+

 

REGISTREERIMINE:
Registreerimine on TASUTA.

 


Crono relvadele kohapeal ei toimu. Palun veendu, et sinu relv vastab reeglitele, enne mängu algust. Vajandusel, kohtunik võib kontrollida mängu ajal sinu relva vastutavust.

Ajakava

9:00-10:00 Kogunemine/registreerimine/maksmine
09:00-10:30 Ettevalmistused toimuvad kohe enda baasi juures
11:00 START. Mängu algab täpselt ajakava järgi.
17:00 Mängu lõpp

Mängu sisu

TEGEVUS JA REEGLID MÄNGIJATELE:

 

TULISTAMINE (SHOOTING):

Maastikul on lubatud üksik lasud ja automaat tule režiimid.

Pimetulistamine on KEELATUD! Mängija peab alati nägema, kuhu sihib.

Pürotehnika:

Lõhke granaadid on lubatud ( kui on tagatud tuleohutus).

Suitsu granaadid on lubatud ( kui on tagatud tuleohutus).

Granaati heitja TAG on lubatud ( kui on tagatud tuleohutus).

Relvastud:

Püstolid/automaadid -1,2J piiranguteta

Automaadid 1,2-1,6J backup soovituslik, min. distants 10m, kui pole backup relva siis ainult üksiklask kui lähemal kui 10m.

Kuulipildujad ja poolautomaat snaiprid(ainult üksiklask) 1,5-2,5J backup kohustuslik, min. distants 20m (hicap salv ei ole kuulipilduja, trummelsalvega automaadid arvestame kuulipildujate kategoorjasse)

Poltlukk snaiprid -4J backup kohustuslik, minimaalne distants 30m.

 


LEGEND:

CSTO fraktsioon on vastasseisus NATO-ga ja soovib selle bloki hävitada. Vastuseks kuulutab NATO sanktsioonide asemel neile sõja. Selle põhjal lahvatab NATO ja CSTO vägede vahel sisemine konflikt, mille tulemust ei oska keegi ennustada. Tegevused toimivad Eesti territooriumil.

CSTO üksused vallutasid mõned Tallinna territooriumid. Nad toodavad tehases keemiarelvi ja nõuavad Ameerika vägede väljaviimist Euroopast. Terve armee maandus rahulikult Hiiumaal, libisedes kaubalaevadel mööda vaenlase mereväest. Keila all tegutsevad ka sabotaažigrupid. Mõned rühmad on nähtavad Soodla kivistes mägedes. CSTO üritab kiirendatud tempos hõivata Soodla, Tallinna, Keila, Paldiski linnu ja Hiiumaad. Pärast sõja kuulutamist alustab NATO erioperatsiooni vaenlase CSTO likvideerimiseks.

Iga fraktsioon püüab täna tabada võimalikult palju punkte. Võtmesõlmed on hajutatud kogu territooriumil ja tasakaal kaldub nende kasuks, kes kontrollivad rohkem alasid.

Viimased uudised sündmuskohalt:

Soodla territooriumil tulistati alla NATO helikopter. Piloot on elus, kuid ta ei saa ennast liigutada. Võib-olla on tal olulist teavet. Vaenlane teab piloodi asukohta.

NATO on keemiarelvatehasest teadlik ja saadavad meeskonnad tehast hävitama.

Lahingu käigus hukkus CSTO ülem. CSTO üksused jäid ilma juhita, kuid jätkavad oma eesmärgi täitmist. Veidi hiljem selgus, et mõrvatud CSTO juhi “parem käsi” peidab end Keila linna territooriumil. Hetkel tema kavatsused ei ole selged.

NATO plaanib erioperatsiooni, et hõivata ja hävitada meresadam, kust CSTO saab oma lahinguvarustuse.

 


TABAMUSED (HIT):

Põrutus: mängija loetakse šokist põrutuks järgmistel juhtudel: Kui pall tabab järgmisi kaitsevahendeid — plaadikandja või kiiver. Kohe pärast näidatud kohtade tabamist on mängial kohustatud reageerima kuuli mõju inimesele. Pihta korral on mängijal kohustatud kukkuma, karjuda “pihtas!” ja veetma 1 minutit kestašoki all vehkima kättega kannatanu mängukohas. Kui mängia saab pihta teistese kohtadese, siis mängija on haavatud. Kui granaat plahvatab teist 5 m raadiuses.

Keelatud on seista, suitsetada, rääkida.

Haavatud: arvestatakse tabamust kätte, jalgades, perse, torsos ja õlgadese, sõrmedes. Haavu on kolme tüüpi: kerge, keskmine või raske.

Kergelt haavatud “Zgutt”. (Esmakordne tabamus kätte/ jalga/ perse/ torso/õlgadese/sõrme)

Kohe pärast näidatud kohtade tabamist on mängial kohustatud reageerima kuuli mõju inimesele. Kukkuma maha karjuda „Hit!/pihtas!“ Haavatu on 10 minutid oma kohal ja kutsub abi. Kui haavatud mängija ei ole 10 minuti jooksul esmaabi saanud, loetakse ta surnuks ja liigub ärkamiskohale. Kui zgutt on peal, siis võib kohe jätkata mängu.

Keskmiselt haavatud “Side”(Teistkordne tabamus kätte/ jalga/ perse/ torso/õlgadese/sõrme ehk siis kui zgutt on juba peal)

Kohe pärast näidatud kohtade tabamist on mängial kohustatud reageerima kuuli mõju inimesele. Kukkuma maha karjuda „Hit!/pihtas!“ Haavatu on 5 minutid oma kohal ja kutsub abi. Kui haavatud mängija ei ole 5 minuti jooksul esmaabi saanud, loetakse ta surnuks ja liigub ärkamiskohale. Kui side on peal, haavatu mängija peab taastuma 2 minutid. Peale seda võib kohe jätkata mängu.

Raskelt haavatud (On mängija, kellel on side peal ja kes sai pihta kätte/ jalga/ perse/ torso/õlgadese/sõrme)

Haavatu on 3 minutid oma kohal ja ootab abi. Raskelt haavatu mängija ei tohi ise liikuda. Peab teda transportima ajutilise taastamispunkisse. Kui raskelt haavatud mängija saab meedikult 0.5l vett ja joob seda kohe ära, pikkendab ta enda elamus aeg veel 10 minutiks. Kui haavatud mängija ei ole 3 minuti jooksul saanud esmaabi, loetakse ta surnuks ja liigub ärkamiskohale.

Keelatud on seista, suitsetada, rääkida.

Esmaabi peaks olema võimalikult realistlik (!!!) Abi võib teostada meedik, kasutades sidemeid või kaasvõitleja, kui teil on olemas žgutt. Kui mängija karjub “Meedik!”, siis vajab ta meediku abi. Kui mängija karjub „žgutti abi“ siis vajab ta žgutti paigaldamisel kas meediku või kaaslase abi.

 


SURNUD (DEAD):

Mängijat peetakse surnuks, kui pall tabab – pea, kael, nägu.

Pihta saanud mängija kõva selge häälega karjub mitu korda: SURNUD, HIT või UBIT. Surnud mängija on KOHUSTUSLIK kasutada PUNAST RÄTIKU VÕI ORANZ VESTI!

Kui vähemalt üks pall tabab käsigranaadi plahvatuse imitatsiooni tagajärjel ülaltoodud kehapiirkondi- surnud. Kui puudutate kumminoaga ülaltoodud kehaosi- surnud. Kui simuleerida lööki kabaga ülaltoodud kehaosi- surnud.

Surnud EI RÄÄGI, EI SUITSETA, EI KÕNNI!

Kui mängija sai surma, on tal kohustus jääda pihta saanud kohas, PIKKALI, 2 minutid. Siis lubatakse minna ärkamiskohta.

Lõhke granaadi tabamis raadius maastikul on 5m. Kõik, kes on 10m sees, on surnud.

Kõik mängijad, kes viibivad ühes ruumis hoonestatud alal, granaadi lõhkamisel- on surnud.

 


ÄRKAMISKOHT (RESPAWN):

Igal fraktsioonil on 2 fikseeritud ärkamiskohta, mis on määratud kaardi peal.  Iga täistund (xx.00) ja iga 20minutid (xx.20).

Ajutine meditsiini punkt (AM) – Saab püstitada ainul meedik. Meedikul peab olema kaasas meditsiini karp (markeeritud punase ristiga), mille sees on punanevalge lint. Lint peab olema püstitatud neljanurka kujuliselt. Ravimis punkti mõõdud 2×2 meetrid. Ruudu sees peab olema meedik ja haavatu sama aegselt. Meedik võimeline üheaegselt ravima 2 haavatud. 10 min. Peale 10 minutid mõlemad haavatud on 100% elus. Peale ravamist meedik peab kokkupanema enda ravimis punkti.


MÄNGU TULEMUSED:

Tasakaal kaldub nende kasuks, kes kontrollivad rohkem alasid. Püstitatud lipud mängu lõpul viivad ühe fraktsiooni võidule lähemale. Kuid, mitte vähem oluline, on püstitatud ülesande saavutamine ja täitmine.


AMETIKOHAD (saab valida)

NATO: minimaalne 5 liikmeline meeskond, ühesugune vorm, NATO relvastus

CSTO: minimaalne 1 inimene, ühesugune vorm või seagamini, CSTO relvastus (NATO relvastus kooskõlastamisel).

Meedik: meediku embleem ja registreerimisel märgistada ennast meedikuks. Kaasas peab olema: kuni 5 sidemed; kuni 4 pudelid vett 0.5l; meditsiin karp (markeeritud punase ristiga), mille sees on punanevalge lint.


SAGEDUSED:

1.Kanal GM ja Kohtunikud

2.Kanal NATO Staab

3.Kanal NATO põhi üksuse vaheline

4.Kanal CSTO põhi üksuse vaheline


MUU:

Mängus tohib kasutada ainut BIO KUULID.

Kaitseprillid on KOHUSTUSLIKUD.

Ala omanikuga on kõik kooskõlastatud. Omaniku palve on PUHAS ALA peale mängu.

Kõik PRÜGI, mis tekkib peale teid, on vaja iseseisvalt VÕTTA KAASA! Korraldaja autojuures leiate lisa prügikotti.

Autota tulijatele- relva kanta VARJATULT. Alles mängu kohas, võtta relv välja.

Mängu ajal pakume vett.

Küsimuste korral vastan meeldivalt:

FACEBOOK messenger +372 5079 580, Ignar (TacticalAirsoft)

EST|WAR KAARDI TUTVUSTUS