EST|WAR2

MÄNG ON LÄBI

Üldinformatsioon

EST|WAR  mäng on APOLIITILINE. Kõik nimed, tegevused ja olukorrad on väljamõeldis.
EST|WAR on mäng sõprade jaoks ja reaalsusest mahalaadimiseks.


NB! Seoses IRONMAN Tallina võistlusega, liiklus Pladiski mnt on suletud (alatest Harkust kuni Kiia-Vääna-Viti ristmikuni). Humala territooriumine liiklus on ka suletud. Mängule soovituslik liikuma Pärnu mnt Keila poole, mis on avatud. Humala territooriumile meie mängijate jaoks ajutiliselt avatakse tee kell 8:00. See tõttu, kogunemine on Kumna-Vääna ristmikul (Tutermaa 59.329296, 24.470065) kell 8:00!


 

MÄNGU KORRALDAB:
Tactical Airsoft

 

ASUKOHT:

Humala, 76707 Harju County  59°22’05.7″N 24°24’42.8″E

 

MÄNGU KUUPÄEV:

 

MÄNGU VANUSEPIIRANG:
18+

 

REGISTREERIMINE:
Registreerimine on TASUTA.

 

 

 

 


Crono relvadele kohapeal ei toimu. Palun veendu, et sinu relv vastab reeglitele, enne mängu algust. Vajandusel, kohtunik võib kontrollida mängu ajal sinu relva vastutavust.

Ajakava

08:00-09:00 Kogunemine/registreerimine/maksmine
09:00-10:00 Ettevalmistused toimuvad parkimise alal. Kiir rännak oma baasile.
10:30 START. Mängu algab täpselt ajakava järgi.
16:00 Mängu lõpp

Mängu sisu

TEGEVUS JA REEGLID MÄNGIJATELE:

 

TULISTAMINE (SHOOTING):

Maastikul on lubatud üksik lasud ja automaat tule režiimid.

Pimetulistamine on KEELATUD! Mängija peab alati nägema, kuhu sihib.

Pürotehnika:

Lõhke granaadid on lubatud ( kui on tagatud tuleohutus).

Suitsu granaadid on lubatud ( kui on tagatud tuleohutus).

Granaati heitja TAG on lubatud ( kui on tagatud tuleohutus).

Relvastud:

Püstolid/automaadid -1,2J piiranguteta

Automaadid 1,2-1,6J backup soovituslik, min. distants 10m, kui pole backup relva siis ainult üksiklask kui lähemal kui 10m.

Kuulipildujad ja poolautomaat snaiprid(ainult üksiklask) 1,5-2,5J backup kohustuslik, min. distants 20m (hicap salv ei ole kuulipilduja, trummelsalvega automaadid arvestame kuulipildujate kategoorjasse)

Poltlukk snaiprid -4J backup kohustuslik, minimaalne distants 30m.

 


LEGEND:

Erioperatsioon “CSTO – NATO”

Juba üle kümne aasta on meie ja Lääne sõjaväeakadeemiate tublid üliõpilased omavahel võidelnud harjutusväljadel ja õppeklassides. Virtuaalne sõda on muutunud tõeliseks. Esimene lahing – on sinister taga, aga kes võidab sõja?
Vastuluure andmetel muutsid kollased taktikat ja maandusid õhust Humali territooriumile. Mõlemad fraktsioonid võistlevad taktikaliste missioonide täitmises ja territooriumide hoidmises.
Kuid selles lahingus astuvad mängu sisse sinise ja kollase kompanii ülemad, ning juhivad oma fraktiooni otse lahingus.
Ülesandeid tuleb täita selgelt korralduse alusel, ning kooskõlastama kõik toimingud oma fraktsiooni ülemaga.

Selles lahingus leiate erinevaid ülesandeid, milles peate rakendama oma mõistust, kiirust, leidlikkust ja meeskonnatööd.


TABAMUSED (HIT):

Põrutus: mängija loetakse šokist põrutuks järgmistel juhtudel: Kui pall tabab järgmisi kaitsevahendeid — plaadikandja või kiiver. Kohe pärast näidatud kohtade tabamist on mängial kohustatud reageerima kuuli mõju inimesele. Pihta korral on mängijal kohustatud kukkuma, karjuda “pihtas!” ja veetma 1 minutit kestašoki all vehkima kättega kannatanu mängukohas. Kui mängia saab pihta teistese kohtadese, siis mängija on haavatud.

Keelatud on seista, suitsetada, rääkida.

Haavatud: arvestatakse tabamust kätte, jalgades, perse, torsos ja õlgadese, sõrmedes. Haavu on kolme tüüpi: kerge, keskmine või raske.

Kergelt haavatud “Zgutt”. (Esmakordne tabamus kätte/ jalga/ perse/ torso/õlgadese/sõrme)

Kohe pärast näidatud kohtade tabamist on mängial kohustatud reageerima kuuli mõju inimesele. Kukkuma maha karjuda „Hit!/pihtas!“ Haavatu on 10 minutid oma kohal ja kutsub abi. Kui haavatud mängija ei ole 10 minuti jooksul esmaabi saanud, loetakse ta surnuks ja liigub ärkamiskohale. Kui zgutt on peal, siis võib kohe jätkata mängu.

Keskmiselt haavatud “Side”(Teistkordne tabamus kätte/ jalga/ perse/ torso/õlgadese/sõrme ehk siis kui zgutt on juba peal)

Kohe pärast näidatud kohtade tabamist on mängial kohustatud reageerima kuuli mõju inimesele. Kukkuma maha karjuda „Hit!/pihtas!“ Haavatu on 5 minutid oma kohal ja kutsub abi. Kui haavatud mängija ei ole 5 minuti jooksul esmaabi saanud, loetakse ta surnuks ja liigub ärkamiskohale. Kui side on peal, haavatu mängija peab taastuma 2 minutid. Peale seda võib kohe jätkata mängu.

Raskelt haavatud (On mängija, kellel on side peal ja kes sai pihta kätte/ jalga/ perse/ torso/õlgadese/sõrme)

Haavatu on 3 minutid oma kohal ja ootab abi. Raskelt haavatu mängija ei tohi ise liikuda. Peab teda transportima ajutilise taastamispunkisse. Kui raskelt haavatud mängija saab meedikult 0.5l vett ja joob seda kohe ära, pikkendab ta enda elamus aeg veel 10 minutiks. Kui haavatud mängija ei ole 3 minuti jooksul saanud esmaabi, loetakse ta surnuks ja liigub ärkamiskohale.

Keelatud on seista, suitsetada, rääkida.

Kui pall tabab korduvalt üks kõik mis kehaosa, loetakse mängija surnud.

Esmaabi peaks olema võimalikult realistlik (!!!) Abi võib teostada meedik, kasutades sidemeid või kaasvõitleja, kui teil on olemas žgutt. Kui mängija karjub “Meedik!”, siis vajab ta meediku abi. Kui mängija karjub „žgutti abi“ siis vajab ta žgutti paigaldamisel kas meediku või kaaslase abi.

SURNUD (DEAD):

Mängijat peetakse surnuks, kui pall tabab – pea, kael, nägu.

Pihta saanud mängija kõva selge häälega karjub mitu korda: SURNUD, HIT või UBIT. Surnud mängija on KOHUSTUSLIK kasutada PUNAST RÄTIKU VÕI ORANZ VESTI!

Kui vähemalt üks pall tabab käsigranaadi plahvatuse imitatsiooni tagajärjel ülaltoodud kehapiirkondi- surnud. Kui puudutate kumminoaga ülaltoodud kehaosi- surnud. Kui simuleerida lööki kabaga ülaltoodud kehaosi- surnud.

Kui pall tabab korduvalt üks kõik mis kehaosa, loetakse mängija tapetuks.

Surnud EI RÄÄGI, EI SUITSETA, EI KÕNNI!

Kui mängija sai surma, on tal kohustus jääda pihta saanud kohas, PIKKALI, 2 minutid. Siis lubatakse minna ärkamiskohta.

Lõhke granaadi tabamis raadius maastikul on 5m. Kõik, kes on 10m sees, on surnud.

Kõik mängijad, kes viibivad ühes ruumis hoonestatud alal, granaadi lõhkamisel- on surnud.

 


ÄRKAMISKOHT (RESPAWN):

Igal fraktsioonil on 1 fikseeritud ärkamiskohta, mis on määratud kaardi peal.  Iga ärkamine on iga   20 minutid (xx.20).

Ajutine meditsiini punkt (AM) – Saab püstitada ainul meedik. Meedikul peab olema kaasas meditsiini karp (markeeritud punase ristiga), mille sees on punanevalge lint. Lint peab olema püstitatud neljanurka kujuliselt. Ravimis punkti mõõdud 2×2 meetrid. Ruudu sees peab olema meedik ja haavatu sama aegselt. Meedik võimeline üheaegselt ravima 2 haavatud. 10 min. Peale 10 minutid mõlemad haavatud on 100% elus. Peale ravamist meedik peab kokkupanema enda ravimis punkti.


MÄNGU TULEMUSED:

Võidab see fraktsioon, kelle ülesanded on edukalt täidetud.


AMETIKOHAD (saab valida)

NATO: NATO vorm, NATO relvastus

CSTO: CSTO vorm CSTO relvastus

Meedik: meediku embleem ja registreerimisel märgistada ennast meedikuks. Kaasas peab olema: kuni 5 sidemed; kuni 4 pudelid vett 0.5l; meditsiin karp (markeeritud punase ristiga), mille sees on punanevalge lint.


SAGEDUSED:

1.Kanal GM ja Kohtunikud

2.Kanal NATO Staab

3.Kanal NATO põhi üksuse vaheline

4.Kanal CSTO põhi üksuse vaheline

5.Kanal CSTO Staab


MUU:

Mängus tohib kasutada ainut BIO KUULID.

Kaitseprillid on KOHUSTUSLIKUD.

Ala omanikuga on kõik kooskõlastatud. Omaniku palve on PUHAS ALA peale mängu.

Kõik PRÜGI, mis tekkib peale teid, on vaja iseseisvalt VÕTTA KAASA! Korraldaja autojuures leiate lisa prügikotti.

Autota tulijatele- relva kanta VARJATULT. Alles mängu kohas, võtta relv välja.

Mängu ajal pakume vett.

Küsimuste korral vastan meeldivalt:

FACEBOOK messenger +372 5079 580, Ignar (TacticalAirsoft)

MÄNGU KAART

PARKIMIS KAART