EST|WAR3

MÄNG ON LÄBI

Üldinformatsioon

EST|WAR mäng on APOLIITILINE. Kõik nimed, tegevused ja olukorrad on väljamõeldis.
EST|WAR on mäng sõprade jaoks ja reaalsusest mahalaadimiseks.


MÄNGU KORRALDAB:
Tactical Airsoft

 

ASUKOHT:

Humala, 76707 Harju County  59°22’05.7″N 24°24’42.8″E

 

MÄNGU KUUPÄEV:

 

MÄNGU VANUSEPIIRANG:

 

RIIETUS:

 

REGISTREERIMINE:

Registreerimine TASUTA

 

Crono relvadele kohapeal ei toimu. Palun veendu, et sinu relv vastab reeglitele, enne mängu algust. Vajandusel, kohtunik võib kontrollida mängu ajal sinu relva vastutavust.

Ajakava

9:00-10:00 Kogunemine/registreerimine
10:00-11:00 Briff/põhipunktid ja küsimused korraldajale/vajalikku varustuse väljaandmine
11:00 START
16:00 MÄNGU LÕPP

Mängu sisu

LEGEND

HUNTER võtsid üle Nnillat linna. Neile on antud käsk välja lasta ballistilised raketid ja tulistada alla lähenev vaenlase soomus tehnikad. Kui nad puhastavad endale teed, tahavad nad alustada täiemahulist sõda, vallutades naaberlinnu ja -riike.

SPECTOR üritavad linna tagasi vallutada  ja takistada vaenlase rakettide väljalaskmist. Selleks peavad nad maha tulistama vastase õhuluure rakettidega, seejärel hävitama raketisüsteemid nii, et jätavad vaenlase ilma võimaluseta. Kui SPECTER neutraliseerib vaenlase ja saab soomus tehnika toetuse, suudavad nad säilitada rahu riikide vahel.

MEESKONNAD

MEESKOND HUNTER 16/40
0%
HUNTER MEEDIK 1/2
0%
HUNTER Valge EOD-pioneer 1/2
0%
HUNTER Punane EOD-pioneer 1/2
0%
MEESKOND SPECTER 14/40
0%
SPECTER MEEDIK 2/2
0%
SPECTER Valge EOD-pioneer 1/2
0%
SPECTER Punane EOD-pioneer 1/2
0%

MÄNGUL PÕHI TEGEVUSED

MÄNGU EESMÄRK

 

Mängu alal on püstitatud 3 rajatist rakettide käivitamiseks. Nende asukoht on määratud kaardiil. Installatsioonid on tähistatud 3 värviga: sinine, kollane ja valge.

Kaardi peal on määratud alam, kus on peidetud raketid. Iga rakett on tähistatud värviga sinine, kollane või valge. Lisaks, rakettide peal on meeskonna märk.

Iga raketti paiknemis kohas on 2 raketti. Lubatakse võtma raketti ainult oma meeskonna märkiga. Oma märkiga raketti tuleb viija vastavalt värvile raketisüsteemile.


Rakette ja kütuse saab kanda VALGE EOD konteineris.

Lõhkeained ja sütikud saab kanda PUNANE EOD seljakottis.


 

EESMÄRK on lasta rakett õhku ja hävitada raketisüsteemi.

Raketti saab käivitada, kui on olemas : Rakett; Kütus; On teostatud side juhtimispunktiga (said teada asimuudi, millises suunas tulistada ja käivitamine on lubatud).

Raketisüsteemi saab hävitada lõhkeainega(puiduplokk) ja sütikuga(suits)

Käivitada rakette ja hävitada raketisüsteemi on lubatud kõigile mängijatele.

 

Hävitatud raketisüsteemi saab parandada NPC INSENER. Selleks tuleb teda leida ja elusalt viia raketisüsteemi juurde remondi tööks.

Iga käivitatud raketti kohta +10 punkti. Iga hävitatud raketisüsteemi kohta +10 punkti.

 

VÕIDAB SEE MEESKOND, KELLEL MÄNGU LÕPPUS ON ROHKEM PUNKTE

Mõlemad meeskonnad saavad piiratud määras vajalikke varustuse korraldajatelt.

ON KEELATUD kahjustada ja peita mängu inventari!

TEGELASED

 

NPC INSENER: Tegelane istub vanglas linna sissetungijate nõudmistele allumatuse eest. Ta on valmis aitama rakettide käivitamiseks vajalikke seadmeid parandada. Tuleb teda leida ja elusalt viia raketisüsteemi juurde remondi tööks. Kui vastased tapavad NPC inseneri, naaseb ta tagasi vanglasse.

NPC RADARI OPERAATOR:  Tegelane on radari juhtimispunktis. Ta annab loa rakettide käivitamiseks ja “rakettide käivitamise suuna” koordinaadid. Temaga saab ühendust ainult välitelefooni teel. Välitelefon on paigaldatud nii radari operaatoril ja igal raketti süsteemi juures. Tegelane töötab mõlema meeskonnade jaoks. Teda ei tohi tappa.

NPC REPORTER: Tegelane pildistab, teeb video reportaaže ja intervjuusid sündmuskohalt. Reporter võib liituda mis tahes rühmaga mis tahes küljelt ja liikuda koos nendega mängu alal. Reporter on tsiviiltegelane, keda tuleb kaitsta ja vältida tapmist.

 NPC TSIVIILKOHTUNIK: Tegelane mängib tsiviilisikut. Ta hästi teab reegleid  ja stsenaariumit. Tema peamine eesmärk on tagada, et mängijad ei rikuks reegleid ja mängiksid ausalt. Teda ei tohi tappa.

NPC PILOOT “Helikopter Zil”- Tegelane töötab mõlema meeskonnade jaoks. Tegelane on kurttumm. Suhtleb ainult žestidega. Helekopter sõidab sõiduplaani järgi. Ta liigub välja kaardil näidatud punktist. Sõiduplaan: SPECTERile iga xx:30, HUNTERile iga xx:00. Helikopterisse tulistamine on keelatud.

 

KÕIK TEGELASED KANNAVAD KOLLAST LINTI JA MÄNGIVAD OMA ROLLI.

MEEDIK

 

MEEDIK -ainuke isik mängus, kellel on õigus inimesi ravida.

Igas meeskonnas peab olema vähemalt 2 meedikut.

Meedik saab korraldajalt kaardid. Iga kaardi peal on tähistatud võimalik juhtum inimesega, kes sai pihta  ja seletus kuidas meedik saab abistada.

(südameseiskus – südamemassaaž 10 korda / katastroofiline verejooks – tilguti 2 min / verejooks – žgutt / tume ingel – sa ei ole vigastatud, jätka mängu / väike haav – jalaside / väike haav – käe side / RIP – sa oled surnud / relv -5 minutit sa ei saa tulistada)

Kui mängija sai pihta, võib ta kutsuda meedikut. Meedik annab talle võimaluse tõmmata 1 kaart 8-st, mis on ümber pööratud nii pidi, et hittmängija pilti ei näeks. Mängijad peaksid käituma vastavalt väljatõmmatud kaardil olevatele juhisele.

Kui 2minuti jooksul meedik ei ole tulnud, siis pihta saanud mängija loetakse surnuks ja liigub RESPAWN-i.

Kui mängija tõmbas välja BLEEDING kaarti, siis meedik kasutab mängija isiklikku žgutti. Kui mängijal ei ole žgutti- mängija on surnud.

 

Iga meediku varustus sisaldab:

* Meediku embleem
* 4 sidet haavatute riietamiseks
* Mängukaardid 8 tükki
*Dropper 1 tükk


Meedik täiendab enda varud taastumis punktis.
Kõik mängijad, kes tulevad Respawn-i, jätavad seal meediku poolt antud sidemed. Mängijad lahkuvad taastamispunktist välja täiesti tervena.


Esimesed 4 mängijat, kes registreeruvad ennast meediku rolli, saavad korraldajatelt varustuse. Peale mängu meedikud peavad tagastada oma varustus.

Ülejäänud  soovijad mängida meediku rolli peavad ise ette valmistada endale varustust.

Kui registreerimise ajal ei ole ühtegi meediku, määratakse neid briifingul.

VALGE EOD-PIONEER

VALGE EOD-le väljastatakse KONTEINER.

Ainult konteineris on lubatud kanda raketid ja kütus.

Ainult VALGEL EOD-l on õigus kanda KONTEINERIT.

Kui EOD on tapetud, siis ta võib kutsuda meedikut või liigub koos oma konteineriga respawn-isse.

Igas meeskonnas on 2 VALGED EOD.

EOD saab varustuse korraldajatelt.

 

VALGE EOD-pioneeri varustus:

  1. Valge EOD embleem
2. Konteiner raketti ja kütuse transportimiseks

 

Pärast mängu EOD-pioneerid peavad tagastada väljaantud varustust.

Kui keegi ei registreeri ennast EOD-pioneeriks, siis määratakse neid briifingul.

PUNANE EOD-PIONEER

 

EOD-pioneer: Inimene, kellel on õigus mängus asju ja punkte mineerida ja demineerida.

PUNASE EOD-le väljastatakse SELJAKOTT. Ainult PUNASEL EOD-l on õigus kanda SELJAKOTTI.

Ainult seljakottis on lubatud kanda lõhkeained(punane puiduplokk) ja sütikud(punane suits).

Kui EOD on tapetud, siis ta võib kutsuda meedikut või liigub koos oma seljakottiga respawn-isse.

Igas meeskonnas on 2 PUNAST EOD.

EOD saab varustuse korraldajatelt.

 

PUNASE EOD-pioneeri varustus:

1. Punane EOD embleem
2. Seljakott lõhkeainete ja sütikute transportimiseks.

 

Pärast mängu EOD pioneerid peavad tagastada väljaantud varustust.

Kui keegi ei registreeri ennast EOD-pioneeriks, siis määratakse neid briifingul.

RELVASTUS

Püstolid/automaadid -1,2J piiranguteta

 

Automaadid 1,2-1,6J backup soovituslik, min. distants 10m

kui pole backup relva siis ainult üksiklask kui lähemal kui 10m.

Poolautomaat marksman(ainult üksiklask) 1,7-2,5J varu relv on kohustuslik, min. distants 20m

Kuulipildujad  1,7-2,5J varu relv on kohustuslik, min. distants 20m

Hicap salv ei ole kuulipilduja, trummelsalvega automaadid arvestame kuulipildujate kategoorjasse

Poltlukk snaiprid -4J varu relv on kohustuslik, minimaalne distants 30m

 

Lõhke granaadid, Suitsu granaadid, Granaati heitja TAG  on lubatud ( kui on tagatud tuleohutus).

Lõhke granaadi tabamus diameter maastikul on 10m. Kõik, kes on 10m sees, on surnud.

Kõik mängijad, kes viibivad ühes ruumis hoonestatud alal, granaadi lõhkamisel- on surnud.

 

Kui puudutate kumminoaga mängijad kehaosi- surnud.

Haavatu puhul, kui simuleerida lööki noaga kehaosi- surnud.

 

PIHTA SAANUD MÄNGIA

Esmaabi peaks olema võimalikult realistlik (!!!) Abi võib teostada ainult MEEDIK, kasutades oma abi vahendid.

Pihta saanud mängija kõva selge häälega karjub mitu korda: SURNUD/HIT/UBIT ja kutsub MEEDIKU.

Kui 2 minuti jooksul meedik ei ole tulnud, siis pihta saanud mängija loetakse surnuks ja peab ta liikuma ärkamiskohasse.

Surnud ja pihta saanud mängijatel on kohustuslik kasutada punast rätiku või oranž vesti!

Kui simuleerida lööki kumminoaga vastu nägu, kaela või torso- surnud.

Kui simuleerida lööki kabaga – surnud.

SURNUD mängija jääb PIKKALI/PÜSTI 2 minutid samas kohas. Siis liigub ta ärkamiskohasse.

Surnud EI RÄÄGI, EI SUITSETA, EI KÕNNI!
Lõhke granaadi tabamis raadius maastikul on 5m. Kõik, kes on 10m sees, on surnud.
Kõik mängijad, kes viibivad ühes ruumis hoonestatud alal, granaadi lõhkamisel- on surnud.

ÄRKAMISKOHT

Igal meeskonnal on 1 fikseeritud ärkamiskoht, mis on määratud kaardi peal.

Ärkamiskohal surnud liiguvad välja iga 15 minutid.

RAADIOSIDE

MÄNGU KAART

MUU

Mängus tohib kasutada ainut BIO KUULID.

Kaitseprillid on KOHUSTUSLIKUD nii kui liigute mängu alale.

Ala omanikuga on kõik kooskõlastatud. Omaniku palve on PUHAS ALA peale mängu.

Kõik PRÜGI, mis tekkib peale teid, saab ära visata rohelise konteinerise parkimis alal.

Autota tulijatele- relva kanta VARJATULT. Alles mängu kohas, võtta relv välja.

Mängu ajal pakume vett.

Küsimuste korral vastan meeldivalt:

FACEBOOK messenger +372 5079 580, Ignar (TacticalAirsoft)