THE WAR OF THE CARTELS

MÄNG ON LÄBI

ÜLDINFORMATSIOON

THE WAR OF THE CARTELS  mäng on APOLIITILINE. Kõik nimed, tegevused ja olukorrad on väljamõeldis.
THE WAR OF THE CARTELS on mäng sõprade jaoks ja reaalsusest mahalaadimiseks.


MÄNGU KORRALDAB:
Tactical Airsoft

 

ASUKOHT:

Humala, 76707 Harju County  59°22’05.7″N 24°24’42.8″E

 

MÄNGU KUUPÄEV:

 

MÄNGU VANUSEPIIRANG:

 

RIIETUS:

LosZetas ja LaMurete kartellidele on teretulnud Mehhiko stiilis riietus.

 

REGISTREERIMINE ON KINNI!

Registreerimine on TASUTA.

 

Crono relvadele kohapeal ei toimu. Palun veendu, et sinu relv vastab reeglitele, enne mängu algust.

Vajandusel, kohtunik võib kontrollida mängu ajal sinu relva vastutavust.

Ajakava

9:00-10:00 Kogunemine/registreerimine/maksmine/mängija ettevalmistused
10:00-11:00 Briff põhipunktid ja küsimused korraldajale
11:00 START. Mängu algab täpselt ajakava järgi.
16:00 Mängu lõpp

Mängu sisu

LEGEND

Mehhiko narkosõda – on relvastatud konflikt Mehhiko sõdivate narkokartellide, valitsusvägede ja politsei vahel. Vaid esimese 5 aasta jooksul (2006. aasta lõpust 2011. aastani) langes Mehhiko narkokartellide relvastatud võitluse ohvriks nii omavahel kui ka föderaalvalitsuse jõudude vastu 47,5 tuhad inimest

Praegu on Mehhiko peamine kanepi, kokaiini, metamfetamiini välistarnimine ASU-sse ning Mehhiko narkokartellid domineerivad ASU ebaseaduslike uimastite hulgimüügiturul.

Kartellijuhtide vahistamised on suurendanud vägivalla taset, kuna need on suurendanud kartellide vahelist võitlust ASU-sse suunduvate uimastikaubaveo marsruutide kontrolli eest.

ASU on peamine relvade allikas, mis on seotud Mehhiko narkokartellide lammutamisega.

Narkokartellidele on vastu MARINA ja ASU eriüksused DVG ja SEAL TEAM.

Hetkel kartellid sõdivad omavahel ja MARINA vastu.

MEESKONNAD

SININE JA ROHELINE MEESKOND 64/60 TÄIS
0%
VALGE MEESKOND 20/20 TÄIS
0%

MÄNGUL PÕHI TEGEVUSED

MÄNGU EESMÄRK

 

ÜLDINE EESMÄRK – ON TEENIDA PUNKTID

Toodud oma ladusse ebaseaduslikud asjad ja nende kaitsmine, oma istanduse ja pantvangi kaitsmine mängu lõppus toovad meeskonnale punktid.

EBASEADUSLIK ASJAD on: koka kottid, relvad, teemandid.

 

LosZetas– ebaseaduslik kartell. Eesmärk saavutada rohkem punkte.

LaMurete- ebaseaduslik kartell. Eesmärk saavutada rohkem punkte.

MARINA – seaduslik organisatsioon. Eesmärk on konfiskeerida kõik ebaseaduslikud asjad kartellidelt ja transpordida enda ladusse. Kaitsta oma ladu, päästa pantvangijad. See toob MARINA meeskonnale punktid.

MARINAL on õigus konfiskeerida SURNULT mängijaltel kõik ebaseaduslikud asjad.

 

Vastased võivad rünnata kartelli või MARINA ladu.

Meeskonnad võivad ka sõlmida omavahel kokkuleppe, et saavutada oma eesmärki. (Näiteks, LosZetas ja LaMurete oma vahel, et koos puhastada MARINA ladu. Või MARINA koos LaMurete-ga või hoopis LosZetas-ga).

Meeskonnadel pole juhimehe. Soovikorral mängijad saavad ise omavahel valida endale meeskonna liidrit.

 

KELLEL ROHKEM PUNKTE MÄNGU LÕPPUS- NEMAD VÕIDAVAD.

VAATA TABEL

 

VAHETUSPUNK  on “SAFE ZONE”.

VAHETUSPUNKT on INFOrmatsiooni ja ASJAvahetamispunkt.

Vahetuspunkti ei tohi rünnata, ei tohi tappa teise meeskonna mängijaid.

Siin kõik inimesed on KAITSES.

VAHETUSPUNKT – on punkt, kus KARTELLID saavad osta/müüja INFORMATSIOONI: kus asuvad peidikud; infot, kus asub uus labor; infot, millal algab koka toodang; koka kottid; lõhke ained.

MARINA meeskonnd saab osta ainul pantvangide asukoha infot, kuna nemad on seaduslik organisatsioon.

Viibimine ja jutturäägimine VAHETUSPUNKTIS on lubatud kõigile mängijatele.

VAHETUSPUNKTIS kartellid saavad nii müüja ebaseaduslikud asjad, kui ka tagasi osta.

Vahetuspunktis on keelatud asjade konfiskeerimine.

Kõigide meeskonnade jaoks VAHETAMISPUNK on ideaalne koht, kus saab omavahel ohutu suhelda ja vajandusel üheneda ühe meeskonna vastu.

 

LADU

Iga meeskond peab ise püstitama oma ladu, kuhu edaspidi nad toovad ebaseduslikud asjad.

See järel, meeskonnad teavad ainult enda ladu asukohta. Ladu ja istangu asukohta infot ei saa osta VAHETUSPUNKTIS.

Ladu olemasolek ja kaitsmine on tähtis igale meeskonnale.

Toodud oma ladusse ebaseaduslikud asjad ja nende kaitsmine mängu lõppus toovad meeskonnale punktid.

See meeskond, kes mängu lõppus teenib rohkem punkte- VÕIDAB!

VAATA TABEL

 

KOINID

Igale mängijale antakse mängu alguses ÜHE KOINI.

Kui mängija on saanud surma, vastane võib ära võtta surnult ÜHE koini.

Kui surnud mängijal pole ühtegi koini, siis ta ütelb sellest AUSALT, ja ei pea midagi andma!

Kui surnult on rohkem, kui üks koin, siis ära võib võtta ikka ainult ÜHE koini. Teised koinid jäävad surnud mängijale.

On lubatud ühe meeskonna mängijatele omad koinid kokku panna, et VAHETUS PUNKTIS vajaliku asja osta.

Kuid oma VIIMASE KOINI on KEELATUD ära anda oma meeskonna kaaslastele.

Ehk mängijal alati peab jääma enda üks koin.

Kui mängija on surnud ja oma viimase koini vastasele ära andud, siis tema esmane eesmärk on endale koini kaevandamine.

KOIN on legaalne asi. Seda ei saa konfiskeerida.

VAATA TABEL

LABOR

Mängus on 3 laborit. Iga labor toodab 10 koka kotti.

Mängu alguses kartellidele on teada esimese labori asukohta.

Laboris on 1 koka kott. Iga 5 minutid laboris toodetakse uus koka kott. Kuid tootmine toimub ainult siis, kui vähemalt 1 mängija on labori sees.

Mängijatel on vaja siseneda laborisse, haarata koka kotti, transportida enda ladudesse.

Rohkem koka kotti enda ladus- rohkem punkte saab meeskond.

NB! Uue laborite asukohta saab osta VAHETUSPUNKTIS ainult siis, kui esimene labor on tühi ja hävitatud lõhke ainega!

VAATA TABEL

KOKA KOTTID

Koka kottid toodetakse laboris.

Koka kottid on võimalik ladustada enda kartelli ladus, kaitsa neid ja mängu lõppus teenida punkte.

Võib aga neid maha müüja VAHETUSPUNKTIS ja teenida koinid. Koinide eest oosta teise ebaseaduslikku asja asukohta, mille leidmine ja enda laduse transporteerimine tooks meeskonnale rohkem punkte.

Koka kottid saab VAHETUSPUNKTIS ka tagasi osta, kui keegi muu pole seda jõudnud teha.

VAATA TABEL

RELVAD

Relvad on peidatud mängu alal.

Relvad on võimalik otsida oma jõuduga. Või osta selle asukohta infromatsiooni koinide eest VAHETUSPUNKTIS.

Leitud relvad saab ka müüja VHAETUSPUNKTIS ja teenida koinid.

Relvad saab VAHETUSPUNKTIS ka tagasi osta, kui keegi muu pole seda jõudnud teha.

Või tooma relvastus oma ladusse, kaitsta ja mängu lõppus teenida juurde punkte.

VAATA TABEL

TEEMANDID

Teemandid on peidatud mängu alal.

Teemandid on võimalik otsida oma jõuduga. Või osta asukoha infromatsiooni koinide eest VAHETUSPUNKTIS.

Leitud teemandid saab müüja VHAETUSPUNKTIS, ning teenida koinid.

Teemandid saab VAHETUSPUNKTIS ka tagasi osta, kui keegi muu pole seda jõudnud teha.

Või ladustada enda kartelli ladus, kaitsa neid ja mängu lõppus teenida juurde punkte.

VAATA TABEL

ALKOHOOL

Alkohool on peidatud mängu alal.

Alkohool on võimalik otsida oma jõuduga. Või osta asukohta infromatsiooni koinide eest VAHETUSPUNKTIS.

Leitud alkohool saab müüja VHAETUSPUNKTIS, ning teenida koinid.

Alkohool saab VAHETUSPUNKTIS ka tagasi osta, kui keegi muu pole seda jõudnud teha.

Või ladustada enda kartelli ladus, kaitsa ja mängu lõppus teenida juurde punkte.

VAATA TABEL

ISTANDUS

Igal kartellil on 1 istandus, mille nad peavad ise püstitama.

Istandus peab püstitada ladu lähidal.

Istangu asukohta infot ei saa osta VAHETUSPUNKTIS.

Istandused peab valvama.

Hävitamiseks on vaja vastase kartelli istandus ära korjata ja tuua oma laduse.

See toob juurde punkte meeskonnale.

VAATA TABEL

PANTVANGID

LosZetas ja LaMurete kartellid hoiavad  2 pantvangi oma kontrolli all.

MARINA meeskond peab leidma neid, päästma ja viia enda baasile.

MARINA-l on õigus osta iga panvangi ashukoha infot VAHETUSPUNKTIS 10 koini eest.

VAATA TABEL

RELVASTUS

Püstolid/automaadid -1,2J piiranguteta

 

Automaadid 1,2-1,6J backup soovituslik, min. distants 10m

kui pole backup relva siis ainult üksiklask kui lähemal kui 10m.

Poolautomaat marksman(ainult üksiklask) 1,7-2,5J varu relv on kohustuslik, min. distants 20m

Kuulipildujad  1,7-2,5J varu relv on kohustuslik, min. distants 20m

Hicap salv ei ole kuulipilduja, trummelsalvega automaadid arvestame kuulipildujate kategoorjasse

Poltlukk snaiprid -4J varu relv on kohustuslik, minimaalne distants 30m

 

Lõhke granaadid, Suitsu granaadid, Granaati heitja TAG  on lubatud ( kui on tagatud tuleohutus).

Lõhke granaadi tabamus diameter maastikul on 10m. Kõik, kes on 10m sees, on surnud.

Kõik mängijad, kes viibivad ühes ruumis hoonestatud alal, granaadi lõhkamisel- on surnud.

 

Kui puudutate kumminoaga mängijad kehaosi- surnud.

Haavatu puhul, kui simuleerida lööki noaga kehaosi- surnud.

 

SURNUD

Esmaabi peaks olema võimalikult realistlik (!!!) Abi võib teostada ainult meedik, kasutades valged sidemeid. 

Pihta saanud mängija kõva selge häälega karjub mitu korda: SURNUD, HIT või UBIT.

Surnud mängija on KOHUSTUSLIK kasutada PUNAST RÄTIKU VÕI ORANZ VESTI!
Kui puudutate kumminoaga kehaosi- surnud.

Kui simuleerida lööki kumminoaga haavatu kehaosi- surnud.

Kui simuleerida lööki kabaga haavatu kehaosi- surnud.

Surnud EI RÄÄGI!

Kui mängija sai surma, on tal kohustus jääda pihta saanud kohas, PIKKALI, PÜSTI olla 2 minutid. Siis lubatakse minna ärkamiskohta.
Lõhke granaadi tabamis raadius maastikul on 5m. Kõik, kes on 10m sees, on surnud.
Kõik mängijad, kes viibivad ühes ruumis hoonestatud alal, granaadi lõhkamisel- on surnud.

 

ÄRKAMISKOHT

Igal meeskonnal on 1 fikseeritud ärkamiskoht, mis on määratud kaardi peal.

Ärkamiskohal surnud peab vibima 1 täis minut.

Peale seda võib jätkata mängu.

RAADIOSIDE

PUNANE GM

Kanal 8: 466.09375

SININE MEESKOND

Kanal 1: 466.00625

ROHELINE MEESKOND

Kanal 3: 466.03125

VALGE MEESKOND

Kanal 6: 466.06875

MÄNGU KAART

MUU

Mängus tohib kasutada ainut BIO KUULID.

Kaitseprillid on KOHUSTUSLIKUD nii kui liigute mängu alale.

Ala omanikuga on kõik kooskõlastatud. Omaniku palve on PUHAS ALA peale mängu.

Kõik PRÜGI, mis tekkib peale teid, saab ära visata rohelise konteinerise parkimis alal.

Autota tulijatele- relva kanta VARJATULT. Alles mängu kohas, võtta relv välja.

Mängu ajal pakume vett.

Küsimuste korral vastan meeldivalt:

FACEBOOK messenger +372 5079 580, Ignar (TacticalAirsoft)