Üldinformatsioon
MÄNGU KORRALDAB:
1.0.5 Airsoft Team Estonia
ASUKOHT:
Humala harjutusväli 35V LF 53091 84004, 59°22′08″N 24°24′53″E, 24,4148.
MÄNGU KUUPÄEV:
23.10.2021
MÄNGU VANUSEPIIRANG:
18+ (Alla 18-aastased noored tohivad osaleda ainult koos vanematega)
MÄNG ON LÄBI
Ajakava
Mängu sisu
Private military (punane märgistus) vs Special Force (sinine märgistus)
• Private military on kaitses ja Special Force ründab. Mõlematel üksustel on mängu ajal ülesanded, mida peavad lahendama positiivse või negatiivse tulemusega.
• Korraldaja on mängukäigus Peakorter (Headquarters).
• Special Force peab tegema ettekanded korraldajale peale igat hõivatud onjektit või küsimuse korral.
• Private military saab peakorterist informatsiooni:
1. kas võib aktiveerida raketi
2. kas võib aktiveerida pomm
3. kas võib tappa pantvangi.
• Private military on kaitses ja Special Force ründab. Mõlematel üksustel on mängu ajal ülesanded, mida peavad lahendama positiivse või negatiivse tulemusega.
• Korraldaja on mängukäigus Peakorter (Headquarters).
• Special Force peab tegema ettekanded korraldajale peale igat hõivatud onjektit või küsimuse korral.
• Private military saab peakorterist informatsiooni:
1. kas võib aktiveerida raketi
2. kas võib aktiveerida pomm
3. kas võib tappa pantvangi.
OLUKORD:
Private military on hõivanud Gabuli linna ja hoiab seda enda kontrolli all. Nende eesmärk on hoida hõivatud objektid enda kontrolli all Dalibani saabumiseni.
Special Force juhtkond ei tunnista Private military üksust. Seega juhtkond andis käsklus Special Force-le kiiresti ennast valmis panna, et likvideerida Private military üksust ja võtta kõik objektid üle.
Private military on hõivanud Gabuli linna ja hoiab seda enda kontrolli all. Nende eesmärk on hoida hõivatud objektid enda kontrolli all Dalibani saabumiseni.
Special Force juhtkond ei tunnista Private military üksust. Seega juhtkond andis käsklus Special Force-le kiiresti ennast valmis panna, et likvideerida Private military üksust ja võtta kõik objektid üle.
TEGEVUS JA REEGLID MÄNGIJATEL:
• Mängu käigus objektide vallutamine peab toimuma määratud järjekorras.
• Tuleb arvestada, et kogu mäng kestab kuni 6 tundi. Ehk iga objekti vallutamiseks on kuni 45 minutid!
• Kui objekt on vallutatud, siis see lubab liikuda ja vallutada teise objekti.
• Kõik objektid, mis Special Force on vallutanud, Private military ei saa tagasi. Private military peab liikuma järgmisele objektile, mis on nende üksuse all.
• Mängu käigus objektide vallutamine peab toimuma määratud järjekorras.
• Tuleb arvestada, et kogu mäng kestab kuni 6 tundi. Ehk iga objekti vallutamiseks on kuni 45 minutid!
• Kui objekt on vallutatud, siis see lubab liikuda ja vallutada teise objekti.
• Kõik objektid, mis Special Force on vallutanud, Private military ei saa tagasi. Private military peab liikuma järgmisele objektile, mis on nende üksuse all.
OBJEKTID:
1. ROCKET
Special Force esimene ülesanne on vallutada objekti „ROCKET“. ja piirata raketi lasu 45 min jooksul.
ROCKET ON vallutatud 45 min jooksul: Special Force ei pea minema kontrollima C01 objekti (punkt 7) vaid jätkavad objektide hõivamisega.
ROCKET EI OLE vallutatud 45 min jooksul: Juhul kui 45min on läbi ja Special Force ei jõudnud valutada „ROCKET“ objekti – siis Private military võib lasta raketi õhku (imiteerib Stinger süsteem). Seega raket laseb alla Helekopterit, mille peal on Special Force üksused (kes lendavad appi oma meeskonnale).
Special Force esimene ülesanne on vallutada objekti „ROCKET“. ja piirata raketi lasu 45 min jooksul.
ROCKET ON vallutatud 45 min jooksul: Special Force ei pea minema kontrollima C01 objekti (punkt 7) vaid jätkavad objektide hõivamisega.
ROCKET EI OLE vallutatud 45 min jooksul: Juhul kui 45min on läbi ja Special Force ei jõudnud valutada „ROCKET“ objekti – siis Private military võib lasta raketi õhku (imiteerib Stinger süsteem). Seega raket laseb alla Helekopterit, mille peal on Special Force üksused (kes lendavad appi oma meeskonnale).
2. POLICE
Objektil on pantvangid (imiteerivad mannekeenid). Special Force peab neid ära päästma. Teibid pantvangide käel annavad teada, kas on nad elus või mitte. Sinine teib -elus, punane teib –surnud. Mis värvi teib on- otsustab 45 min aja mäng. Edasi järgmise objektile.
Objektil on pantvangid (imiteerivad mannekeenid). Special Force peab neid ära päästma. Teibid pantvangide käel annavad teada, kas on nad elus või mitte. Sinine teib -elus, punane teib –surnud. Mis värvi teib on- otsustab 45 min aja mäng. Edasi järgmise objektile.
3. AMMO
Eesmärk- vallutada objekti. Kui AMMO objekt on vallutatud Special Force-ga, Private military võib mineerida EMBASSY objekti.
Eesmärk- vallutada objekti. Kui AMMO objekt on vallutatud Special Force-ga, Private military võib mineerida EMBASSY objekti.
4. EMBASSY
Eesmärk- vallutada objekti. Oluline! Kontrollida hoone mineerimist ja leida ToppSecret kõvakettas olemas olekut.
Kui hoone on mineeritud- tuleb demineerida pomm 45 min aja jooksul. Kui hoones leitakse ToppSecret kõvakettas on vaja võtta seda kaasa.
Kui 45 min aja jooksul EMBASSY objekt ei ole demineeritud, siis ToppSecret kõvakettas plahvatusega Kuid vallutada EMBASSY objekti on kohustuslik!
Eesmärk- vallutada objekti. Oluline! Kontrollida hoone mineerimist ja leida ToppSecret kõvakettas olemas olekut.
Kui hoone on mineeritud- tuleb demineerida pomm 45 min aja jooksul. Kui hoones leitakse ToppSecret kõvakettas on vaja võtta seda kaasa.
Kui 45 min aja jooksul EMBASSY objekt ei ole demineeritud, siis ToppSecret kõvakettas plahvatusega Kuid vallutada EMBASSY objekti on kohustuslik!
5. STAAP
Eesmärk- vallutada objekti, kus samuti peavad olema Topp Secret dokumendid. (Dokumendid sisaldavad infot vastase plaanidest ja olulised pildid). On teada, et dokumendid on peitud punases kohvris, mille peal on tabalukk. Et seda lahti teha, tuleb leida võti.
Eesmärk- vallutada objekti, kus samuti peavad olema Topp Secret dokumendid. (Dokumendid sisaldavad infot vastase plaanidest ja olulised pildid). On teada, et dokumendid on peitud punases kohvris, mille peal on tabalukk. Et seda lahti teha, tuleb leida võti.
6. MARKET
Special Force ülesanne on vallutada objekti. Objektis tuleb leida väikse lapse ja teostada esmaabi: žgutt peale ja sideme (last imiteerib plastikust nukk, vigastatud koht on ära märgistatud punase markeriga).
Special Force ülesanne on vallutada objekti. Objektis tuleb leida väikse lapse ja teostada esmaabi: žgutt peale ja sideme (last imiteerib plastikust nukk, vigastatud koht on ära märgistatud punase markeriga).
7. C01
Objekti kontrollimine toimub ainult siis, kui raket on Private military poolt ülese lastud ja helekopter on pihta saanud. Ehk kui vastased ei jõudnud raketi ülese saata, siis ei pea Special Force minema C01 objektile. Vaid kohe täitma järgmist ülesannet.
Objekti kontrollimine toimub ainult siis, kui raket on Private military poolt ülese lastud ja helekopter on pihta saanud. Ehk kui vastased ei jõudnud raketi ülese saata, siis ei pea Special Force minema C01 objektile. Vaid kohe täitma järgmist ülesannet.
8. AIRPORT
Eesmärk- Private military üksuse likvideerimine ning objekti hõivamine.
AIRPORT Objektis rünnaku ajal KÕIK TAASTAMISPUNKTID on SULETUD.
Kui Special Force või Private military üksused jäävad surma, siis liiguvad nad otse parklasse. Seejärel jääb elus ainult üks üksus.
Eesmärk- Private military üksuse likvideerimine ning objekti hõivamine.
AIRPORT Objektis rünnaku ajal KÕIK TAASTAMISPUNKTID on SULETUD.
Kui Special Force või Private military üksused jäävad surma, siis liiguvad nad otse parklasse. Seejärel jääb elus ainult üks üksus.
PALUME KINDLASTI KÕIGIL OSALEJATEL TUTVUDA MÄNGU REEGLITEGA, ET VÄLTIDA ARUSAAMATUST LÄHINGUVÄLJAL.
Palun kirjuta registreerimisel, millises üksuses tahad mängida:
Special Force (SF) või Private military (PM)
Special Force (SF) või Private military (PM)
Mängumaks on 0 eurot.
Küsimuste korral vastan meeldivalt:
FACEBOOK messenger +372 5079 580, Ignar (1.0.5 Squad Airsoft )
FACEBOOK messenger +372 5079 580, Ignar (1.0.5 Squad Airsoft )